Tema: Re: Q: elektroninis saskaitu pateikimo budas?
Autorius: Ernikas
Data: 2010-04-26 10:30:35
Bet tada kitas klausimas, jei as gaunu saskaita el. pastu is kur man zinoti
ar ja reikia atsispausdinti ar nea?
Tada siuntejas arba laiske, arba sutartyje turi aiskiai ivardinti, kad cia
yra elektronine saskaita bet ne ta apie kuria VMI isakymai sneka, cia kita
paprasta ir kad ja butina atsispausdinti :)

Ernikas