Tema: Re: Q: elektroninis saskaitu pateikimo budas?
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-26 10:22:14
taikomos taisykles kaip paprastai saskaitai. Na ir perduodant butu gerai del sventos ramybes taikyti formatus, kuriu atsitiktinia neisgadinsi pvz pdf. Nes buna, kad koks excelis ar pan, tai netycia nuspaudzia koki klavisa, ir gaunasi saskaita vietoje 1 klt, 850 lt. Ir tada gali krustis derindmas skolas ir aiskindamas kas cia suklydo, nu vnz tada prisidari problemu lygioj veitoje.

T:)