Tema: Re: Ats.: Dar kartelį apie LM. Pirmo mūšio pabaiga.
Autorius: Cube
Data: 2010-03-16 12:43:09
and wrote:
> o kokia gi praktika susiformavo????
> mano nuomone, jokios. kad įrodymai turi būti surenkami tinkamai, tai jau
> nieko naujo. o kitą kartą policija darys mažiau klaidų ir patys užfiksuos, o
> ne iš LANVOS paims

As sakiau "jei susiformuos", o ne "susiformavo" - aisku, viena byla dar
ne praktika, bet va apskus, ir taip kol bandymu ir klaidu keliu
isrankios visus procesinius kabliukus, jau bus ir kelios. Aisku, lanvai
cia neaktualu, jie nors ir simta kartu ta pati darys, bet policijai
aktualu. Gerai cia teismas pastebejo - labai jau lanva isijaute i
teisesaugos vykdytojo vaidmeni. Patys teisinasi - ne ne, mes tik
praneseme apie pazeidima, o paskui ir vel - rinksime medziaga, trauksime
atsakomyben. Gal cia koks policijos komisaras turetu pasakyti trauks jie
atsakomyben ar ne, o ne lanva? Todel ir sakau, po keliu tokiu sprendimu,
jau policija nebeis i teisma ir patys bylas nutrauks.