Tema: Ats.: Dar karteli apie LM. Pirmo musio pabaiga.
Autorius: Blynas
Data: 2010-03-15 12:01:19
Aišku, nieko aš toj teisėj neišmanau, bet man nepatiko, kad visi akcentai
sudėlioti ant įrodymų surinkimo legalumo. Toks vaizdas, kad sekantis ratas
bus su kokia nors interneto policija, antstoliu ir dar velnias žino kuo prie
kompo, surinks "įrodymus", o tada jau laikykitės.

Beje :) Turbūt visi žinot, kad torrent'ų siuntimo programa moka siųsti kokį
nori IP į tracker'į. Gal kas žinot megztuko išorinį IP? :) Aš pas save
užsidėsiu, o jis galės paskui aiškintis :)