Tema: Re: Dar karteli apie LM. Pirmo musio pabaiga.
Autorius: -o-o-
Data: 2010-03-15 11:59:25
As tai buvau nustebes, kaip su tokiais irodymais, tegul, net ir kazkokio
pareiguno prieziura, ko lanva is teismo tikejosi? Dar labiau nustebau, kai
law vietinis guru buvo i cia paminejes, kad pateikti lanvos irodymai kaip ir
normalus. Va tas labiausiai nustebino - kazkaip jau pamaniau, jei ir teisme
taip viskas, kaip cia buvo kalbeta, tai dievaz buciau patikejes musu teismu
ir teiseju nekompetetingumu. Bet pasirode, kad yra visiskai kitaip, teisejas
ant tokiu "pseudoirodymu" nepasirase ir dabar lanvai reikes geriau
pasistengt su irodymais, jei nores kazka ispest.