Tema: Re: Galbut sena tema, bet man idomi
Autorius: Toxis
Data: 2010-03-12 00:33:55
tu teisus, jei ju netampe, tai reishkia tu gali nueit ishdauzht maksimos
langa ir pavogt buteli shnapso, sukchiaut su pvm, gaut ishmokas uzh
invaliduma, kurio neturi, ir mazhinant imones
kashtus ishmest savo darbuotojus ant biuliotenio - tegul valstybe moka uzh
juos, nes tau dabar sunku! o jei ka, pastovesim su zhvakutem prie
prokuraturos ir uzh tave, juk lietuva megsta robinus hudus, kurie atema ish
turtingu (valstybes) ir atiduoda vargshams - sau...