Tema: Re: Galbut sena tema, bet man idomi
Autorius: zazas® <zazas®@takas.lt>
Data: 2010-03-10 10:51:09
viska teisingai surasei ir viskas yra irodinejimo dalykas
taciau mokesciu inspekcija ir atitinkamos institucijos irodineja
kad yra aiskus priezastinis rysys tarp algos sukelimu motinystes atostogomis
ir ismokos  siekimu.
, t.y tyciniai veiksmai siekiant pasididinti ismokas, t.y apgauti valstybe,
(tikriausiai sukciavimas ar kaip ten pagal BK)
 valstybe nemegsta kai ja apgaudineja  viesai :DDDD