Tema: Re: Galbut sena tema, bet man idomi
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-03-10 14:21:06
2010-03-10 13:58, Toxis@ze_yvil_place rašė:
> ash nesuprantu uzh ka tampo ir pvm grobschiusius, ar pinigus plovusius asmenis?
> Nu ishrashinedavo fakturas uzh negautas/neegsiztuojanchias paslaugas, nu, bet mokeschius tai sumokedavo!

Motinos susikėlusios ar nesusikėlusios algas prieš gimdymą nepažeidė
jokio įstatymo, tai kaip jos galėjo sukčiauti. Jos net įstatymų pačios
neturėjo galimybės leisti. Neteko girdėti, kad kuri nors seimo narė būtų
gimdžiusi po įstatymo pakeitimo.

Durną įstatymą priėmė Seimas, o kaltos dėl to motinos? Jos ir taip turi
ką veikti turėdamos mažų vaikų, tai dar šitie dykaduoniai iš VMI ir
SoDros lipa ant galvos. Tegu iš Seimo narių išieško, jei jau valstybė
apgauta.

Prieš, tai SoDra gąsdino įmones mokančias mažus atlyginimus, o kai
padidino dabar jau gąsdina tuos, kuriems padidino. Kur čia logika?