Tema: Re: Galbut sena tema, bet man idomi
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-10 14:56:43
Na, taip, nera taip, kad visos problemos tik per tai, bet faktas, kad tas prisidejo. Taip pat faktas, kad tokias aferas dare labai daug kas (matyt ishskyrus moteris su gerais atlyginimais, kuriu ar taip ar taip nepakelia valstybe, ir kurios vienaip ar kitaip i darba isheina kaip galima greichiau, kad neprarast kvalifikacijos) - taigi skyle didino irgi kaip reikalas. Plius tas nerealus socialdemokratu dosnumas - 2 metai 100% - kas yra visishka kvailyste net stiprios ekonomikos shalyje. Bet tas faktas, kad "taip dare visi" nepadaro jo leidzhiamo ar legalaus - tai ji padaro tik dar kenksmingesniu.
Kas del 3chio punkto - chia imho yra visuomenes vezhys - bandymas prasisukt per draugus, pazhystamus, susiorganizuot sprafkes etc. Ash nesakau, kad to nera 'civilizuotam pasaulyje' - bet tenai tai vadinama nusikaltimu, pas mus tokie zhmones yra kankiniai - stovim degam zhvakutes, ir kaltinam proturatura...