Tema: Re: Pasiute kaimynai
Autorius: Kiaule voras
Data: 2010-03-02 09:38:48
Tai butent kad graziai:) Vakar kaiminka is apacios atbego ir pasiprase kad
laikinai baigtume kalt bo vaikas pokaituko nori. Tai mes ramiai pasedejom,
papietavom, o kai vaikas atsibudo kaiminka vel atbego ir ptranese, kad galim
vel dalbalint :) Vat cia tai kaimynai:) Liux. Mentas kol kas neapsireiske :D