Tema: Re: Pasiute kaimynai
Autorius: Tomas
Data: 2010-02-22 18:04:55
O tai suplanuot darbus..? Ne visi gi vienodai trukshmingi, sutelkei zhiauriausius i viena valanda per diena, ir tau gerai, ir kaimynams.... Gi nepjauni ishtisai su bulgarke.
O mentas tai px, gali pasodint stambesni druzhbana prie skydines tam kartui, nenumirs, jei nepatinka tegu paduoda i teisma, jei jau toks istatymo zhinovas.