Tema: Re: Pasiute kaimynai
Autorius: Kiaule voras
Data: 2010-02-22 11:44:22
Aciu Martozo uz protinga atsakyma;)
Kaip minejau samdyt butu kvaila mano situacijjoje, o atostogas pats galiu
asiimti, bet pacio kreivokos rankos kad viska pasidaryciau, o uosvis su
keliais pagalbinninkais tikrai atostogu nesiims, neiseis.
Kvailiausiai tai, kad tik nusipirkes ta buta (trecias aukstas) is kart
susipazinau su auksto kaimynais, normaliai susikalbam, bendrauja noriai ir
maloniai, del remonto tikrai supranta. Greziamos sienos tai ju, jiems garsas
ten nezmoniskas ir supranta, kad reikia. Taip kaip as juos suprasiu. O vat
gyventojas is 5 auksto neturi jokios kantrybes (max valanda per diena
patriuksmavom, nuo 14 iki 15 valandos). Ar cia tai kad policininkas ir
jauciasi padeties seimininkas ar tai didybes manija...