Tema: Re: verslo liudijimas ir sodros mokestis
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2010-02-03 17:11:42
Taip pat ta proga patikrins, ar visos privalomos mokesciu deklaracijos
priduotos i VMI. Kol nebus visu deklaraciju VMI, imones niekas
nestabdys. Girdejau VMI kontoroje, kai viena zmogeli ten trauke uz
berods 2004 m. ar 2005 m. keliu mokesti, kuris galiojo iki tu metu
vidurio ir kurio deklaracija reikejo pateikti laiku...

Valdas Vilutis