Tema: Re: verslo liudijimas ir sodros mokestis
Autorius: gopas
Data: 2010-02-03 16:48:45
kiek as domejausi...reikia i vmi nuvezt uzpildyta VA-28 forma. tada ten apsvarsto ir leidzia stabdyt veikla.
sustabdzius veikla nereikia teikti nei deklaraciju, nei moket mokesciu sodrai, vmi...o po kazkiek laiko, jeigu
bus noro galima imones veikla vel atnaujinti. bent jau man tai paaiskino vmi informacijoj.