Tema: Re: verslo liudijimas ir sodros mokestis
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2010-02-03 02:01:04
Pasikeite. 3600 Lt mokesi tik tada, jei issiimsi is imones 9600 Lt (tai
yra, 12 minimaliu algu) per visus 2010 metus. Jei issiimsi daugiau, tai
nuo tos sumos taip pat reikes susimoketi 37.5% papildomai. Cia berods
taip yra iki 48 draudziamuju pajamu dydziu (atrodo, 56.160 Lt per metus,
reikia patikslinti, galiu klysti). Deklaracijoje uz 2010 metus si suma
tures koda 02 - pajamos is darbo santykiu. Jei issiimsi dar daugiau nei
56.160 LT, tai likusi suma Sodros mokesciu nebeapsimokestins ir
deklaracijoje bus zymima kodu 27 - pajamos is apmokestinto imones pelno
arba 28 - pajamos is pelno mokesciu neapmokestinto pelno. Vienu zodziu,
eilinis regresinis pajamu apmokestinimas Sodros mokesciais (issiemus
1.000.000 Lt, sis % jau gausis visai nedidelis)...

Siaip man idomu, ar atsiras 2010 metais II savininku, kurie issiims
daugiau nei 9600 Lt... :)

--
Valdas Vilutis