Tema: Re: pafantazuokime. Banko apilesimas
Autorius: John Smith
Data: 2010-01-22 12:52:02
cia dar prisiminiau, ziurejau karta laida per rusijos kanala - iskur sovietu
armijoj atsirado "dedafchina" ogi pasirodo nuo akzkelintu metu labai buvo
sunku surinkti reikiama sauktiniu kieki, taigi CK nusprende imti ir
teistus.. ko pasekoje armijoje isivyravo "paniatkes" taip ir cia matai nera
cenzuros kam vest neta o kam ne :)