Tema: Re: pafantazuokime. Banko apilesimas
Autorius: buran
Data: 2010-01-22 10:27:42
Iš kitos pusės ir supratimai: jeigu žmogus prieš netvarką - tai
stukačius...
Jūs ką, iš kalejimo ne per seniausiai?

Jei jum kaimynai vidury nakties balių padarytų tokį kad liustros
šokinėtų, o jus nx siūstų, ką darytumėt? Neskambintumėt į policiją?
Kai kažkas išukšles pakelėji išverčia turbūt piktinatės?
O kai laiptinėj primyžta randat? Normalej viskas?

Ar vis tiktai geriau, kai tvarka?

Dex has brought this to us :