Tema: Re: Ar uzsiimtu policija?
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-10 10:24:40
Taip, cia nieko konkretaus. Policija gali tirti teises pazeidimo ar nusikaltimo fakta. Tai, kad jis "zino", jog kazkas
yra pedofilas ar (me)gejus dar nieko nesako.

Bet va jei butu mates, kaip vaikas skundziasi motinai, kad kunigas ar bet kas ji glostinejo ir guldesi i lova, o motina
ji apsauktu issigalvojanciu pasakas, tai jau butu rimtesnis reikalas.