Tema: Re: ar paso numeris irgi saugomas "duomenu apsaugos istatymu"?
Autorius: Vidmantas
Data: 2009-12-08 20:48:13
kontora ne valdiska, turiu joje viena interesa, tad dar reiks bendraut,
kadangi pasa buvau "pamirses", sakiau kita karta atsinesiu :) kadangi esu
gyvenima mates mazom raidelem parasyta, kad "imone saugo pateikiamus
duomenis...", jei praso adreso, telefono ar net paso duomenu, o tos kontoros
formoj nieko panasaus nebuvo, o ir zodziu to negalejo patvirtint.
Dekui Linai