Tema: Re: ar paso numeris irgi saugomas "duomenu apsaugos istatymu"?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-08 20:31:01
Reikia registruotis asmens duomenu apsaugos inspekcijoje, nurodant kokius
duomenis kaupiama ir kokiu tikslu. Kaupiami duomenys negali buti
pertekliniai - perkant bulkute ir paprasius fakturos pardavejas neturetu
klausti paso serijos ar meiluzes papu dydzio. Jei kontora valdiska - ziurim
kokius duomenis kaupti jai leidzia istatymas.

Nors idomu - taigi kruva zmoniu paso ishvis neturi.