Tema: Re: Del parduotuves, ir krepsio kraustymo?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-01 10:51:09
Ta prasme, nusiperki pakuotę sasyskų, indelį grietinės, pakelį čipsų ir bambalį alaus, susimoki, nusineši į mašiną, su čekiu grįžti į Maximą, į kuprinę susidedi tokius pat produktus, ir dar priedo paimi kramtoškės. Prie kasų rodai čekį, susimoki už kramtoškę, ir jau turi ėdesio dviem dienom.
Galima pakartoti dar porą reisų.
:)