Tema: Re: Del parduotuves, ir krepsio kraustymo?
Autorius: Xeen
Data: 2009-11-28 23:24:21
siaip parasiau del to kad ten buvo graziai paryskintas punktas, kad tik man
sutikus apsaugos darbuotojas gali apziureti mano kuprine.

maciau idomu varianta tuose paciuose senukuose.
tik gaila kad greitai nuejau savo reikalais ir nemaciau pabaigos.

zmogus ejo...priejo apsauginis ir paprase parodyti kuprine. na zmogelis
padejo kuprine ir atsitrauke pora zingsniu atgal...tipo ziurek :) susimete
apsauginis... :D