Tema: Re: del 14 pagalvojimo termino
Autorius: Glebas
Data: 2009-11-26 20:02:18
> Kaltes nebuvo, taip nusprende "kazkas" atseit atlikes audita, bet
> akivaizdu, kad atliko audita blogai.

Nu sorius, nežinojau, kad "display name" ir "zvaigzdut" yra vienas ir tas
pats asmuo...

> Dabar yra lapekas, kur reik sutikt, kad graziuoju susimokesi imones
> patirta zala. Norima gaut daugiau laiko, kad atkapstyt irodymus, bo kai
> padesi parasa, tai jau bus velu. Galu gale pasikonsultuot su advokatais,
> nes jei nepasirasysi ir bus spaudimas kazkoks irgi ne iseitis.

O žala kokia - 1,65Lt? Gal ir sutikčiau dėl ramybės...
Jei nepasirašysi, tai nepriklausomai nuo pasikonsultavimo su advokatais
spaudimas bus toks pats.

> cia kolega sake, kad yra toks terminas, kad zmogui nebutina iskart det
> paraso, jis gali su dokumentu susipazint ir apsisprest per 14dienu. Tik
> jau nebeprisimena koks.

Na va kad nelabai kas čia žino apie šį mįslingą straipsnį..

> imones valdzia gali nusprest, kad ir zame ne apvali, valdzia bus visada
> teisi?

O tai kiek valdžia reikalautų sumokėti pinigų, jei su tuo nesutikčiau? Net
nereiktų advokatų tokiems reikalavimams paneigti teisme :)

> tavo valdzia tau lieptu susimoket, bo is klientu neatgauna pinigu - iskart
> ir moketum? nors nei matei tu klientu, nei ka zinai, nei tavo parasas ant
> sutarciu su tais klientais?

O, pagaliau pasirodo nors kažkokios situacijos detalės!
Apie ką ir kalba - detalių yra lygiai nulis, o va patarimo prašoma..
Jei klausimas tik vienas - apie tas 14 dienų, tai bent jau aš apie tokį
nežinau.