Tema: Re: del 14 pagalvojimo termino
Autorius: Glebas
Data: 2009-11-26 19:07:59
Tikrai neva? Tikrai jokios kaltės nebuvo? Ką tada reiškia frazė "kaltė
abejotina"?
Materialinės atsakomybės sutartis pasirašyta?
Kur tas terminas nustatytas? Prie ko čia advokatai? Ką, iki teismo jau
nuėjo? O kas aiškinsis ar tikrai kaltas, jei įmonės valdžia jau nusprendė,
kad kaltas (nes pakišo tokį popierių)?