Tema: Re: DNSB, nemokus narys, šildymas
Autorius: ttt
Data: 2009-11-25 12:30:42
Kad teiseta - neabejoju. Yra Kauno savivaldybes patvirtintos metodikos,
ir jos taikomos. Viena tu metodiku, apie kuria trumpai ir papasakojau,
yra taikoma musu name. Jos pavadinimas - "Metodika Nr. 3".
Del teisinga - is kurios puses paziuresi. Taciau jei yra reguliavimas
kiekvienam bute, visiskai suprantama kad vienas laikys 25 laipsnius,
kitas laikys 19 laipsniu, o isvaziuodami savaitei i kanarus - sildyma
uzsuks is viso. Kitaip - kokia prasme leisti reguliuoti siluma?

Taciau siluma yra toks dalykas, kad ji lyginasi. Kitaip tariant jei
vienoje patalpoje yra 13 laipsniu, o kitoje 25, per neizoliuotas
vidines pertvaras siluma stengsis issilyginti. Vadinasi pirmoje
patalpoje taps pavyzdziui 19, o antroje tarkim 22.

Konkretus pvz is gyvenimo: man yra priimtina 19 laipsniu temperatura,
ta temperatura yra teiseta. As nusistatau radiatorius ant 19 laipsniu.
Taciau kaimynas nusistato ant 25, nes 19 jam per salta. Kas ilgainiui
ivyksta su mano radijatoriais? Jie praktiskai visada buna salti, nes
prieina silumos is kaimyno buto. O kai siluma mano bute pasiekia 19
laipsniu mano radijatoriaus termogalva ji isjungia. Ir tai yra visiskai
teiseta.

Taciau manau tai yra ne tik teiseta, bet ir "teisinga". Nes pagal tavo
teisybes supratima, as tureciau taip pat sildyti buta iki 25 laipsniu,
kaip ir kaimynas, ir atidaryta siluma isleisti per langa? Nes 25
laipsniai man per karsta. O gal turi kita pasiulyma?

Beje, musu name del to niekas nepriestarauja kazkaip.. Nes netgi ir
didele temperatura laikantys moka max 100litu uz 2 kamb buta..
Vidutiniskos islaidos 2 kamb buto sildymui yra apie 60-70lt. Taigi
anoks ir sutaupymas gaunasi..

Blynas presented the following explanation :