Tema: Re: DNSB, nemokus narys, šildymas
Autorius: ttt
Data: 2009-11-24 20:54:29
Kaip tu priversi sildyti? As savo bute visa lapkriti laikau uzsukes
radijatorius ir pas mane bute 19 laipsniu. Nuo kaimynu aisku.
Vienintelis "privertimas" tai kad sildantieji maziau negu 70% uz namo
vidurki apmoka proporcingai didesne dali namo nuostoliu arba kitaip
tariant laiptines sildymo islaidu. Taciau tos islaidos musu name yra
20lt/men. Taigi viskas kaip ir pagal istatymus, bute 19 laipsniu, o
moku 20lt/men. Jau treti metai taip ir niekas nieko nepasake.
Tiesa pas mus visi butai gali uzsisukti sildyma. Nebent pas jus tik
vienas butas gali uzsisukti sildyma, tada gal kazkas kitaip.