Tema: Re: DNSB, nemokus narys, šildymas
Autorius: Blynas
Data: 2009-11-24 14:50:33
Na tai ok, šildymą tieks, bet mano patikslintam klausime ir buvo esminis klausimas - kaip priversti šildyti? BUAB'ui paskirtas bankroto administratorius, bet jis tendencingai nedaro nieko, ko jo neįpareigoja teismas (toks debilas BUAB'o statytinis). Ar galima kaip nors įpareigoti per teismą/priversti?

Jei bendrija remsis kažkokiu įstatymu (beje, kokiu?), kuris verčia šildyti, teismas gali įsakyti bankroto administratoriui tą padaryt?

Ar galima kaip nors tokiam bankroto administratoriui nebrangiai papokštaut (t.y. kad po teismus nesitampant jam nemalonumų padaryt)?