Tema: Re: Kas labiau kaltas ar provokatoriai, ar tas nelaimelis ?
Autorius: Cube
Data: 2009-11-04 10:39:34
Jonas Sergejenka wrote:
> Pasikartosiu - nei tu nei aš nežinom, ar "įrodymai" surinkti pažeidžiant BPK.
> Įvykis gali būti ir sumodeliuotas.

Na is principo imanoma, bet is aprasymo nepanasu - "zurnalistai patys
iki smulkmenu suplanavo ir organizavo pedofilo sulaikymo operacija". O
plius, net iforminus pagal visus reikalavimus, vistiek draudziama
provokuoti, o cia labai panasu i tai, nes buvo ne pasyvus "jaukas", o
aktyvus veiksmai is kitos puses.

> Lygiai taip pat su šaudymu į lavoną. KALTĖ groja, kaltė! Kodėl kartais nuosprendis priimamas pagal formalią, o kartais - pagal materialią sudėtį? Būtent bausmė ir yra skiriama atitinkamai su subjekto kaltės lygiu.

Cia viskas teisinga, bet as tau jau sakiau, pagal BK su nusikalstamos
veikos imitacija viskas tvarkoj, tokie veiksmai butu rengimasis ar
pasikesinimas, taciau nepraeitu pagal BPK. Taip pat, jei jau ziureti
realiai kokie irodinejimo standartai taikomi baudziamosiose bylose,
nepraeitu irodymu prasme. Cia zurnalistams viskas aisku - atejo su
sampano buteliu pas mazamete, vadinasi pasikesinimas isprievartauti. O
teisme is tokiu irodymu tik pasijuoktu.