Tema: Re: Kas labiau kaltas ar provokatoriai, ar tas nelaimelis ?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-11-04 10:01:42
Aš nesupratau, iš kur ištraukėte jūs čia visi, jog AŠ tvirtinu, kad tą bičą pasodins? :)))
Čia juk diskusija tokio pobudžio:

X.X.: - Jis yra mėlynas, nes raudoni neplūduriuoja;
J.S.: - Raudoni irgi gali plūduriuoti, fizikos dėsniai tam tikrais atvejais liepia raudoniems plūduriuoti.
X.X.: - Blet, tai tu įsitikinęs, kad jis tikrai ne mėlynas???

Aš nesvarstau apie to varškelio kažkokį kaltumą ar nekaltumą. Aš tik atsiliepiau į ne visiškai teisingą mintį - mol, už rengimąsi yra nebaudžiama. Tad ir sakau - baudžiama NETGI už rengimąsi (o ne pasikėsinimą) įvykdyti sunkų ar l.sunkų nusikaltimą. Realiai nereikia net kėsintis apiplėšti banką. Užtenka pakankamai smulkiai viską suplanuoti, suorganizuoti dalyvius, nubraižyti schemas, susirinkti reikiamą info,  - ir jei visa tai tvarkingai patikimai surinkti kaip įrodymus - teismas priims apkaltinamąjį nuosprendį.

O rimčiau pagvildenti to bičo kaltumą aš nelabai turiu noro. Mano manymu, ten dar pakankamai slidu, o ir visa, ką turim - tai purvasklaidos suteikta info. Nei jūs patys žinote, kaip ten realiai buvo su prokuratūros "leidimu" atlikti nusikalstamą veiką imituojančius veiksmus, nei su tų veiksmų fiksavimu. Ar tai elementari provokacija, ar tai visgi protokoluotas nusikalstamos veikos imitavimo modelis, kurį atliko operiai, o žurnaliūgos tik sudalyvavo kaip nemokamas jaukas - galite atskirti, ekspertai?
Imituoti nusikalstamą veiką leidžia mūsų įstatymai, ir joks EŽTT to nedraudžia. Palikti automobilį-jauką vagišių gaujų likvidavimui nebuvo labai jau reta praktika ypač pastarųjų 20 metų pirmoje dekadoje.