Tema: Re: Kas labiau kaltas ar provokatoriai, ar tas nelaimelis ?
Autorius: pjezo
Data: 2009-11-03 12:10:07
kazkas panasaus jau buvo nuskambeje spaudoje, vokietijoje ar olandijoje iskele baudziamaja byla tevui kuris nufotografavo besimaudancia dukra ir juostele nunese isryskinti.
"pilietiskas" fotografas pranese policija ir uzsisuko karusele...
ir suimtas buvo ir vaikas atimtas i vaiku tarnybas nusiustas, ir ekspertizes...
po keliu men tampymo, tevu  ir vaiko nervu gadinimo isteisino...

is to seka isvada- nera nieko baisiau uz durniu su iniciatyva...