Tema: Re: remontas: viesos rimties trigdymas.
Autorius: Zilve
Data: 2009-10-28 19:59:05
Nors VNO neriboto mastymo, bet nesuprato, ka norejau pasakyti.
Sorry,tingejau rasineli rasyti apie zmoniu bendravima ir santykius. T:)
respekts.
Nors as ir riboto mastymo, bet mastau, kad kiekvienam neriboto mastymo
zmogui turi buti aisku, kad jei kaimynas daro remonta, ir tai daro
vadovaudamasis protingumo kriterijais (nesidauzo po 22 val, netersia
aplinkui, negriauna nesanciu sienu be projekto ir t.t.), nereikia jokiu
maldavimu ir prasymu is aplinkiniu. Ateis laikas, gal ir paciam reikes
remontuotis.
Antra ir svarbiausia - kaimynas tai nera "kazkokx senis/boba gyvenanti uz
sienos, kuriam/kuriai reikia nunesti bonka, kad nesiparintu", o zmogus, apie
kuri tu kazkiek turetum zinoti, bendrauti. Tada nereikes bonku, dovanu -
kaimynas apie busima tavo remonta suzinos anksciau nei pradesi, gal dar ir
patars, kaip sienas dazyti :)
Ant mano rankenu kaimynai nesika, - mes sutariam puikiai - vasara turejau
raktus nuo kaimyno namo, kad galeciau irankius pasiskolinti :) Kitam elektra
daviau kol pamatus state. Bet ant jo esu piktas, nes bonka antese ne pries
imdamas elektra, o po to....:))