Tema: Re: remontas: viesos rimties trigdymas.
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-27 12:49:52
manau nepagavote esmes. Manua, noreta pasakyti, kad be butelio t.y. pakisos net su kaimynu negalima susitarti. Siaip jei normaliai, tai turetu buti, kad ir be butelio nuejus su kaimynu aptari sitaucija, atsiprasai uz nepatogumus, pazadi netruksmauti kritinemis valandomis ir pan. O buteli tai galima isgerti kartu ir siaip be progos.
Imho problema ta ir yra, kad jei ateisi su "dovanele" tai caca lialia, daryk ka nori. Jei ateisi tusciom rankom "nixuja as tau sutikimo neduosiu"

T:)