Tema: Re: remontas: viesos rimties trigdymas.
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-10-28 06:00:39
Yra dar ATPK straipsnis dėl sanitarinių normų.  Tas tinka visą parą
visom dienom, bet pagal jį ne policija įgaliota bausti.  Dar yra
statybos normos visokios, pvz. sienų griovimas pneumatiniais įrankiais
apgyvendintame name kažkaip nelabai ten.  Nešančių sienų griovimas be
projekto irgi.

Bet tai tu tikrai ruošiesi su kaimynais bendrauti per policiją, statybos
inpekciją, teismus, savivaldybės raštais, ir t.t.?  Žinok užknis
negyvai, nebent turi kažkokių specifinių sado-mazo polinkių :/

Iš asmeninės patirties, tai labiausia užknisa permanentinis remontas -
pvz. 2 metus kasdien kas pusvalandį sieną su perforatorium pragręžti.