Tema: Re: remontas: viesos rimties trigdymas.
Autorius: VNO
Data: 2009-10-26 11:58:26
Blynai, jei pats negali daryti remonto, tai nereiksia, kad del to turi kenteti kiti zmones.
Jei pescias negali nueiti iki Kauno, tai samdaisi transporta gi, o ne imi kaimyna, sedi jam ant kupros ir varai i laikinaja sostine :)

Istatymams tai tikrai nusizengei ;)
Tik tavo triuksmo lygi pamatuoti butu sunkoka.

O del tavo asmeninio remonto pvz - na ka gi - jei visi buvo patenkinti - tai ok.
Man asmeniskai irgi netrukdytu, gal.

VNO