Tema: Re: Šuo yra gyvūnas, o ne žmogus
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-09-11 11:40:12
O, iš jūsų diskusijos man kilo įdomi mintis:

Ar kas nors jūsų esate kada nors girdėjęs, kad per pastaruosius 20 metų Lietuvoje būtų nušautas nors vienas šuo, kuris buvo su antsnukiu nušovimo metu?
Štai jums ir super argumentas - kai šuo su antsnukiu, kad ir kaip stipriai jis besidraskytų su tuo savo antsnukiu ir bukais nagiukais, tačiau KAŽKODĖL aplinkiniams dar niekada nekilo mintis, jog yra visos sąlygos būtinajai ginčiai atsirasti!
Jei žinote atvejų, kai antsnukį dėvintis šuo buvo nušautas - prašau papasakokite daugiau apie aplinkybes, išties smalsu.

J.