Tema: Re: delfi: dėls šuns "nuginklavimo"
Autorius: Ninja666
Data: 2009-09-10 12:59:52
Faktas wrote:
> nu augina. tai dėl to turim jaustis turintys teisę jiems nurodinėti kankinti gyvūną?
> aš ne kareivis, aklai taisyklių niekada nesilaikysiu, kad ir kokios jos bus.
> ir nors tokios yra, jog būtinas pavadis, pats suprantu, jog tai neįmanoma,
> todėl tame problemos ir nekeliu. problema yra puolantys šunys, o ne tik šiaip palaidi.
> problema yra, kai abejingai žiūrima į puolantį šunį, jei (ar kol) jis laikomas už pavadžio.

Bet juk puolantis šuo nepuls, jeigu jis bus su anstnukiu ir su kilpa? O
juk taip priklauso pagal įstatymus. Nesvarbu, kad kažkam atrodo, kad tai
  yra kvailas įstatymas. Manau, kad kaip KEdas važinėja ir stukalina
nelegalius parkuotojus, taip galėtų jis ir su dvivamzdžiu per šunis
prasinešti. Galbūt šuo ir nekalatas, bet jis nėra mūsų visuomėnės narys,
tad už jį turėtų atsakyti jo šeimininkas. Ir tiesiog jeigu palaidi šunys
būtų šaudomi, tai tiesiog sumažėtų apkandžiojamų žmonių skaičius,
kadangi jų mylintys šeimininkai neBEpaleistų palaidų.