Tema: Re: Šuo yra gyvūnas, o ne žmogus
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-09-11 10:47:44
Perlenki į pievas.

Beje, buvo atvejis, kai draugeliai nusprendė pagąsdinti vieną bičiulį, kuris naktį per kapines namo eidavo. Užsidėjo
baltas paklodes ir šoko ūbaudami ant jo iš už antkapių. Bičas nešėsi metalinį strypą ir nuo vaiduoklių apsigynė kaldamas
jiems per galvas. Tai, berods, baigėsi sunkiu sveikatos sutrikdymu. Viskas, aišku, baigėsi teisme. Vaiduokliai aiškino
panašiai - kad jie yra jo geriausi draugai, kad tik debilas galėjo nesuprasti, jog jie taikūs ir nekanda. Teismas,
atsižvelgęs į visas aplinkybes, visgi pripažino tai būtinąja gintimi ir kapinių turistą išteisino.