Tema: Re: dėl motinystės pašalpų
Autorius: tomuco
Data: 2009-08-13 09:46:57
Kita situacija: aš esu firmos savininkas. Skambina man draugas ir
sako: -klausyk, gražuolį, turiu prašymą. Mes čia užniežtėjome. Gal gali
įdarbinti mano žmonelę pas save už kokius taip 4000,00 Lt.? Mes mokečius
sumokėsime ir algą tau atiduosime. Reikia tik parodyti, kad žmona gauna
atlyginimą ir sumokami mokesčiai? Žmona dėl kvapo porą kartų nueitų į ofisą,
tipo padirbtų. Kaip ir viskas pagal įstatymo raidę,bet...