Tema: Re: dėl motinystės pašalpų
Autorius: bullka
Data: 2009-08-11 09:45:14
Mano supratimu:

a) Matomai nusižengė tik tokiu atveju, jei bus įrodytas piktnaudžiavimo
faktas ar koks nors nelegalios veiklos faktas. Pvz įrodyta, kad buvo
fiktyviai įdarbinta, mokesčius moka pati, o išimtą algą (arba algos skirtumą
po padidinimo) iš kortelės ir atiduoda šefui ir t.t. Pats pasididinimo
faktas nėra nusikaltimas. Nusikaltimas yra panašūs atvejai, kaip parašiau.

b) Jeigu įrodoma kaltė - matomai. Visais kitais atvejais - nafig mažinti? :)

Manau čia visi tie 1/5 pasididino ir pan. - iš piršto laužta. O jei ir
pasididino sąžiningai (nevykdomas nusikaltimas) - nematau bėdos. Dirbo
daugiau, sumokėjo mokesčių daugiau, vertės įmonei (kurioje dirbo) sukūrė
daugiau, pakėlė BVP ir t.t.

Pats esu suinteresuotas :) Mano žmona irgi pasididino algą (įsidarbindama
keliose darbovietėse, dirbdama iki vėlumos ir pan.). Todėl ima pyktis, kai
atsiranda gudručių, norinčių visus sulyginti.