Tema: Re: dėl motinystės pašalpų
Autorius: bullka
Data: 2009-08-11 11:23:11
:D
Aš sakyčiau, kad tikrai kas penkta ne pasididino, bet pagalvojo apei tai
ir/ar ėmėsi tam tikrų veiksmų. Pvz gerino darbo kokybę, kad gautų didesnę
algą ar ketvirtinę premiją ar dar ką.
Kriminalo ar gryno pasididinimo atvejų yra žymiai mažiau. Kaip ir Delfis
rašė - šiuo metu į teismą paduota tik 11 bylų iš 23K gaunančių pašalpą.