Tema: Re: dėl motinystės pašalpų
Autorius: Bacilas
Data: 2009-08-11 11:57:21
tai, kad rode jau 2009m. 155 atveju sumazintos ismokos, o 2008 tik 1 toks
atvejus buvo. Kitos tipo dar teismo laukia. Siaip ar taip iki kas penktos
dar tolokai.
Poto sake, kad isigalojus naujiems istatymam, tokiu atveju nebepasitaiko...

Man labiau rupi klausimas, kodel nera atsakomybes (politines, viesumo)
tokius istatymus isleidusiems asmenims, kai sudaromos salygos naudotis
istatymu spragomis. Visa tai buvo daroma nemazai metu ir kodel sodra i tai
ziurejo pro pirstus?

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4324 (20090811) __________

http://www.eset.com