Tema: Re: Jeigu padaryciau nusikaltima Antarktidoje ...
Autorius: Bronco
Data: 2009-07-16 14:03:11
Jonas Sergejenka wrote:
> nužudymas įvyksta atoslūgio metu, ant uolos gūdžiame Ramiajame vandenye, kuri iškilusi atoslūgio metu virš jūros lygio 80 cm, o potvynio metu panyra po jūros paviršiumi.

Kodėl tokia primityvi situacija? Siūlau pataisyti "nužudymas įvyksta
atoslūgio metu, ant uolos gūdžiame Ramiajame vandenyne" į "nužudymas
įvyksta atoslūgio metu, gūdžiame Ramiajame vandenyne ant uolos
nutūpusioje skraidančioje lėkštėje, priklausančioje Alfa Centauri
ambasadoriui, kuris vežė skiriamuosius raštus įteikti popiežiui
Benediktui XVI". Va, tada bus užduotis verta grupso pavadinimo ;)

O šiaip, tai aš apie salas rašiau, o ne apie pasislepiančias potvynio
metu po vandeniu uolas, juo labiau ne apie atvirus vandenis. Nuo kada
kartais išnyrantis iš po vandens akmens luitas yra "sala"? Ir šiaip,
matau pats tuo domėjaisi, tai pasidalink info, kiek pasaulyje yra tikrų
salų, kurios visiškai nepriklauso nei vienai valstybei? O kas atsitinka
ant uolų, plaustų ar šiaip neutraliuose vandenyse, tai jau visai kita šneka.