Tema: Re: Jeigu padaryciau nusikaltima Antarktidoje ...
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-07-09 13:08:47
Tikriausiai ten ir yra esmė, tačiau mums to nepabrėžė atskirai. O pagal normos struktūrą, tai preziumuotina, jog visi išvardinti punktai JAU apsibrėžti tarptautinių sutarčių pagrindu.
T.y., jei sąrašas nebaigtinis, turi būti prierašas "ir kt." ar pan, sutinki? Dar daugiau - jei sąrašas nebaigtinis, tai išvardijimas turėtų būti nebūtinas ar netgi perteklinis ir klaidinantis. O šiuo atveju aš matau baigtinį sąrašą veikų, už kurias baudžiama, ir taip pat matau priežastį(motyvą) - susitarimai tarp tautų.

Tavo aprašytas atvejis - sėmečkės. U.S. jau seniai dusina savo piliečius už tarptautinį/išvažiuojamąjį child sex tourism. Tai ten apie SAVO piliečius.

Aš kalbu apie tai, kad Vokietis, sušvampęs kasiaką Amsterdame, patenka pas mus po 259str :))))) VA KUR geras dalykas.

Johnas

P.S. Kanapių Olandijoje auginti negalima, įvežti negalima, bet parduoti - galima. :))