Tema: Re: Būsto draudimas
Autorius: Vasaris
Data: 2009-07-07 19:32:37
    Ponas, jūs hiberbolizuojate. Aš turėjau omenyje tada, kada akivaizdžiai
yra potenciali konfliktinė situacija, o ne visi įmanomi ir neįmanomi
atvejai. Tik tai ir nieko daugiau. Nes teoriškai, tai štangų su svarmenimis
prisinešęs pas save kelias tonas gali kaimyno sienų tinką ir lubas
"patampyti" labai sočiai, o tada ir vėl ramiai visą sportinę ekipiruotę
išisnešti.

    Zo, yra tavo interesai, yra draudimo. Jei tu padarei škadą, o kaimynas
geraširdis ir jam dzin, jis nepyksta, tai tau verta tą faktą pasiforminti ir
pasilaikyti nes būsimas pirkėjas-kaimynas gali būti kitos nuomonės.
Draudimas LT sąlygomis MKN, nelabai gali skirtis nuo plėšikavimo viduryje
baltos dienos, nebent labai labai atidžiai, smulkiai ir nuodugniai viską
susitvarkai prieš.

    Bent MKN, tai būsto draudimas nėra labai trivialus produktas vartotojui,
kaip ir CASCO.