Tema: Re: Būsto draudimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-07-07 11:41:09
apturejau cia atveji. GAUNU pries kuri laika pranesima is draudimo-prasome pervesti 144 lt i musu sakaita, bo tiek mes ismokejome jusu apatiniam kaimynui, kurio vonios lubas jus apipylete. NUSTRAKSIU  pas kaimyna, sakau rodyk-ka cia kur apipyliau. PASIRODO-nesenai buta isigijo nauji savininkai, apdraude ji ir sumane pinigeliu prisidurti, nes ta deme lubose buvo jau nuo caro ruriko laiku, apipilta dar man pries keiciant visa santechnika ir darant remonta. BUVO netgi su ankstesniu kaimynu aptarta ta deme ir butelis isgertas. NA IR? I  draudimo registruota laiska atsakiau, kad lai jie man pateikia irodymus, kad tai mano kalte-tai po keletos grasinamu laisku-atsikniso. Aisku erzino-kaimynas pinigo prisidure, o as tipo turiu teisintis ir blogu atrodyt, bet ka daryt? Bet esme ne tame-NEGI DRAUDIMAS APDRAUDZIA nuo apipylimu visokiu, nepaziurejes, kiek apdraudimo momentu jau apipilta???? O vagystes atveju-aplamai man misle, kiek pavoge kaip parodyt. Trys striukes, trys telefonai, televizoriai-irgi trys :) ??????