Tema: Re: Būsto draudimas
Autorius: Vasaris
Data: 2009-07-07 11:49:10
    Priklauso nuo draudimo ir nuo sąlygų. Aš nenustebčiau, jei kokiame PZU
galėtum apsidrausti telefonu, o po to užsiknistum ieškodamas teisybės. Todėl
draudžiantis verta pasidomėti, kokia tvarka žodžiu, o tada palyginti su
draudimo sąlygų informacija. Ir drausti galima pagal sąrašą. Į jį traukti
striukių turbūt neapsimoka, jei draudžiamasi nuo vagysčių. O štai jei nuo
gaisro ar pan. - taip apsimoka.

    Šiaip jei apypylei kaimyną, ir ans normalus žmogus ir jūs su buteliu
viską sutvarkėt, tai tai būtų buvę išmintinga gauti raštelį, kad tokią ir
tokią dieną buvau apipilta, prisegu fotkę, jokių pretenzijų neturiu. Tada,
net jei keistųsi savininkai, nebūtų tokio marodieriavimo iš draudimo.