Tema: Re: algos skaiciavimas be NPD
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-06-19 18:16:57
Atgausi.
Tiesiog tuo atveju (jei būtum žinojęs, kad tau priklausys NPD) galima buvo jį prisitaikyti visų metų bėgyje, ir dėl to gauti tuos pinigus iš karto kas mėnesį.

Bet kokiu atveju, kitais metais deklaruoji, ir tada pagal gautas visas pajamas matai, ar tau priklauso koks nors metinis NPD. Ir pagal tai pamatysi, kas kam kiek skolingas. Viščiukus skaičiuosi rudenį (šiuo atveju - pavasarį, iki gegužės 1 dienos). Nei vienaip, nei kitaip, tavo pinigai niekur nedingsta, ir VMI pinigai niekur nedingsta (kalbu siaurąja prasme). Skiriasi tik laiko momentas, kada tu ar VMI juos gauna.