Tema: Re: Zuikio klausimas
Autorius: pjezo
Data: 2009-06-05 09:31:24
beabejo gali.

gali tarkim ir policininkas ar net kaimyna sutikes vakare tamsioj tarpuvarteje fo fun tave nusauti, lavonui i letena ideti kokia patranka ir viska graziai nurasyti kaip savigyna- tu pats uzpuolei. o dar trys liudytojai - irgi sustare - patvirtins kad tu juos pries pora dienu toj pat tarpuvarteje grasindamas ginklu "nureketavai ant bapkiu".

gali gydytojas - tau atsigulus i ligonine tycia bakstelti adatele su AIDS uzkratu, neva tai leisdamas tau vaistus. arba net "netycia" i vena suleisti oro o jo draugas is teismo ekspertizes darydamas tavo lavono skrodima irasis diagnoze staigi mirtis sutojus sirdziai del neaiskiu aplinkybiu.

gali pazystama mergiote pasimylejus su tavim paprasyti ko nors "uzdeti" keleta fanaru, tam tikrose vietose "melyniu", paplesyti drabuzelius- ir paduoti pareiskima. ekspertize patvirtins jos zodziu. ir sesi ilgam.

ar testi kas dar ka gali?

esme paprasta- gydykis nuo paranojos.