Tema: Re: Zuikio klausimas
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-06-04 15:31:30
policininkas jei kyla itarimas (pvz amzius neatitinka) veza i nuovada..
o ten.. hm.

paklausia tevu, brolio, seseru vardo pavardes, gyvenamu vietu ir gimimo
datu bei vietu, paklausia kur dirba, paklausia kur pats ir kiek esi
dirbes, kur mokslus baiges.. su kiekvieno tokio paprasto zmogui klausimo
mazeja tikimybe pataikyti.. nebent esi is pat pradziu RIMTAI pasiruoses
ir zinai VISKA apie zmogu..