Tema: Re: Zuikio klausimas
Autorius: pjezo
Data: 2009-06-04 13:20:46
"kam kontrolieriui klastoti protokola".

o pasirasymas nebutinas- jei jis butu butinas- tai niekas niekada nebutu nubaustas- visi tiesiog atsisakytu pasirasineti.

o del asmens duomenu- tai zinok policija gali isitraukti is duombazes ne tik tavo asmens duomenis, bet ir doc duomenis- taigi galima net isvesti teorija kad pareigunas surases protokola ir jame irases kad asmenybe nustatyta pagal pasa X isduota Y viska paeme is duombazes (nes nusizenges asmuo atsisake pasirasyti).
taciau cia butent nugrybaujama i samokslu teorijas:)